Podczas uroczystej gali w Paryżu przedstawiciele PZU odebrali nagrodę Efma-Accenture Innovation in Insurance Awards w kategorii „Customer Experience & Engagement”. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjny sposób obsługi klientów Głuchych i Niedosłyszących. PZU, jako pierwsza instytucja finansowa w Europie, uruchomiła w 2017 roku trójstronne połączenia wideo przez Internet z konsultantem w języku migowym.

Innowacja roku w ubezpieczeniach – rewolucyjny sposób obsługi klientów Głuchych
W Polsce mieszka ok. 50 tysięcy ludzi posługujących się Polskim Językiem Migowym. W trosce o ich komfort PZU wprowadziło obsługę klientów w Polskim Języku Migowym już w listopadzie 2015 r. Początkowo była dostępna tylko w wybranych oddziałach firmy.
W Polsce mieszka ok. 50 tysięcy ludzi posługujących się Polskim Językiem Migowym. W trosce o ich komfort PZU wprowadziło obsługę klientów w Polskim Języku Migowym już w listopadzie 2015 r. Początkowo była dostępna tylko w wybranych oddziałach firmy. W grudniu 2017 roku, największy polski ubezpieczyciel we współpracy z polskim startupem Migam, wprowadził usługę umożliwiającą klientom Głuchym i Niedosłyszącym jednoczesne połączenie wideo przez internet z tłumaczem języka migowego oraz specjalistą PZU.